Protestantse Gemeente Kuinre

Pepermuntactie Pepermuntactie
Voor de restauratie van onze kerk houden we een pepermuntactie.

Palmpasen 2017 Palmpasen 2017

De kinderen van de zondagsschool hebben op Palmpasen koffie/thee met een broodje verzorgd voor de gemeenteleden tijdens het koffiedrinken voor de dienst. Het is altijd fantastisch om te zien hoe de kinderen er druk mee zijn. Dit wordt zeer gewaardeerd door een ieder.

Voorstelling: Niemand is zoals jij! Voorstelling: Niemand is zoals jij!
Op vrijdagmiddag 20 oktober was er een theatervoorstelling van Niemand is zoals jij. Een voorstelling op basis van het prentenboek van Max Lucado. We konden 31 kinderen en een aantal ouders/ belangsstellende welkom heten. Wat een fantastische voorstelling de kinderen gingen op in het verhaal en deden actief mee. Samen met Eli, Sterre, Wout en Lucia werd er een prachtig verhaal verteld over eigenwaarde en zelfbeeld. Het maakt niet uit hoe je bent, jij bent speciaal!
Na een koekje, koffie, thee of ranja kon iedereen rond 15.15 uur weer naar huis.
Een voorstelling die positief is ontvangen en zeker voor herhaling vatbaar is in wat voor vorm ook.
Foto's gemaakt door Cora Muis.