PKN
Protestantse Gemeente Kuinre

Oproep beamerteam Oproep beamerteam

OPROEP BEAMERTEAM

Nog opzoek naar de invulling voor je maatschappelijke stage of gewoon nieuwsgierig?
Dan kan onderstaand bericht iets voor u/jou zijn

Het beamerteam van de Protestantse kerk in Kuinre kan namelijk wel wat versterking gebruiken.
We maken een PowerPoint voor de zondagse kerkdiensten, voor concerten, bruiloften en begrafenissen.

Ben jij, bent u, goed met computers en ben je daar graag mee bezig? Is het maken van een PowerPoint geen probleem voor jou, of vindt u/je dat allemaal best lastig maar wil het wel heel graag leren en ook doen? Dan zijn we in beide gevallen opzoek naar jou, naar u.

Inlichtingen: beamerteamkuinre@hotmail.com

Beamerteam Beamerteam
Het beamerteam, bestaande uit vijf personen, zij verzorgen wekelijks op zondagochtend de Power Point-presentatie tijdens de kerkdienst. Als beamerteam maken wij vooraf de presentatie voor de kerkdiensten, één van ons team download de liederen, een ander maakt de PPT en bedient de beamer tijdens de dienst.

Voor vragen en opmerkingen kunt u ons mailen beamerteamkuinre@hotmail.com

Carla Mulder, Clara Mulder,  ​Alwin Paulusma, Rypke Paulusma en Gerrit Snippe.