Protestantse Gemeente Kuinre

Aula Aula
Kuinre had jarenlang geen aula meer, bij het tot stand komen van de verbouwing van onze kerk is dit meegenomen in de plannen.
De consistorie wordt indien nodig aangekleed als aula, waar een ieder gebruik van kan maken.
Ook komt het voor dat de kerk gebruikt wordt als ruimte om de laatste eer te bewijzen en de familie te condoleren.
Na een begrafenis kan men ook gebruik maken van de kerk om met elkaar na te praten met een kop koffie of iets dergelijks, wat de wensen ook maar zijn.

Voor vragen kunt u terecht bij de koster
Fam. J. Poepjes 0527-231061 / 06-23815669

Mocht u vragen hebben over de financiën of u kunt bij bovengenoemde koster geen gehoor krijgen dan kunt u contact opnemen met scriba, mevr. E.M. Paulusma-Kamman, 06-37229219

U hoeft geen lid te zijn van onze kerk, een ieder kan van deze mogelijkheden gebruik maken.